7 grudnia 2012

MAC nie tylko wspaniałe kosmetyki ale także szlachetne czyny. I Love You :) M·A·C Viva Glam – podarunki, które wracają!


W dzisiejszym poście chciałam Wam opisać szlachetną ideę którą wspiera moja kochana marka MAC.
Uważam że pomagać trzeba przez cały rok ale przed świętami ludzie staja się jeszcze bardziej życzliwsi :)
My możemy połączyć przyjemne z pożytecznym, kupując wspaniałe kosmetyki i pomagać.

Historia:

W 1994, gdy AIDS rozprzestrzeniało się w postępie geometrycznym na całym świecie, założyciele M•A•C szukali sposobu przeciwstawienia się epidemii. Zachęceni wsparciem pracowników, postanowili stworzyć M•A•C AIDS Fund i z organizacji walczących z HIV/AIDS uczynić beneficjenta charytatywnej działalności firmy.
Do chwili obecnej, dzięki różnym inicjatywom mającym na celu zbiórkę pieniędzy, jak VIVA GLAM, kartki okolicznościowe Kids Helping Kids oraz dzięki pomocy słynnych rzeczników z branży rozrywkowej i świata mody, M•A•C AIDS Fund zebrała ponad 250 milionów dolarów.
Przedwczesna śmierć Franka Angelo w 1997 roku była początkiem nowego rozdziału w historii M•A•C. W roku 1998 Estée Lauder Companies nabyły pozostałe udziały firmy, a John Demsey został mianowany prezesem M•A•C. Pod jego zarządem wzmocniła się wieź pomiędzy modą, przemysłem kosmetycznym i kulturą, dzięki czemu M•A•C zachował swój nowatorski charakter.
Walnie przyczyniał się on do inicjowania współpracy z takimi gwiazdami jak Linda Evangelista, Liza Minnelli, Pamela Anderson, Catherine Deneuve i inne, oraz lansowania programów M•A•C VIVA GLAM i Beauty Icon.

Rozwijając się, M•A•C nieustannie zaspokaja potrzeby swoich klientów, ciągle poszerzając istniejące i wprowadzając nowe kategorie, z których każda jest odpowiedzią na zapotrzebowanie wśród najważniejszych ambasadorów M•A•C – profesjonalnych artystów makijażu. Równie ważne jak wzrost sprzedaży na rynkach międzynarodowych jest zaangażowanie firmy w M•A•C AIDS Fund, serce i duszę marki.


Kolekcje VIVA GLAM:

Nazwa kolekcji
VIVA GLAM I
Prezentowana sława/osobowość
RuPaul
Miesiąc/rok wprowadzenia
1994
Produkt
Pomadka VIVA GLAM I


Nazwa kolekcji
VIVA GLAM II
Prezentowana sława/osobowość
k.d. lang
Miesiąc/rok wprowadzenia
1997
Produkt
Pomadka VIVA GLAM II

Nazwa kolekcji
VIVA GLAM III
Prezentowana sława/osobowość
Mary J. Blige/Lil’ Kim – Kampania 1 i 2
Miesiąc/rok wprowadzenia
2000
Produkt
Pomadka VIVA GLAM III

Nazwa kolekcji
VIVA GLAM IV
Prezentowana sława/osobowość
Sir Elton John/Mary J.Blige/
Shirley Manson – Kampania 1 i 2
Miesiąc/rok wprowadzenia
2002
Produkt
Pomadka VIVA GLAM IV

Nazwa kolekcji
VIVA GLAM V
Prezentowana sława/osobowość
Christina Aguilera/Missy Elliot/
Linda Evangelista/Chloë Sevigny/
Boy George – Kampania 1
Miesiąc/rok wprowadzenia
2004
Produkt
Pomadka VIVA GLAM V

Nazwa kolekcji
VIVA GLAM V (refresh)
Prezentowana sława/osobowość
Pamela Anderson – Kampania 2 i 3
Miesiąc/rok wprowadzenia
2005
Produkt
Pomadka VIVA GLAM V

Nazwa kolekcji
VIVA GLAM VI
Prezentowana sława/osobowość
Eve/Lisa Marie Presley/Debbie Harry/
Dita Von Teese – Kampania 1
Miesiąc/rok wprowadzenia
2006
Produkt
Pomadka VIVA GLAM VI

Nazwa kolekcji
VIVA GLAM VI
Prezentowana sława/osobowość
Eve/Dita Von Teese – Kampania 2
Miesiąc/rok wprowadzenia
2007
Produkt
Pomadka VIVA GLAM VI

Nazwa kolekcji
VIVA GLAM VI (Edycja specjalna)

Prezentowana sława/osobowość
Fergie – Kampania 1 i 2
Miesiąc/rok wprowadzenia
2008
Produkt
Błyszczyk VIVA GLAM VI SE

Nazwa kolekcji
VIVA GLAM From Our Lips
Prezentowana sława/osobowość
Lady Gaga/Cyndi Lauper
Miesiąc/rok wprowadzenia
Luty 2010
Produkt
Pomadka VIVA GLAM Cyndi
Błyszczyk VIVA GLAM Lipglass
Pomadka VIVA GLAM Gaga
Błyszczyk VIVA GLAM Gaga

Nazwa kolekcji
Lady Gaga 2
Prezentowana sława/osobowość
Lady Gaga
Miesiąc/rok wprowadzenia
Luty 2011
Produkt
Pomadka VIVA GLAM Gaga 2
Błyszczyk VIVA GLAM Gaga 2

Nazwa kolekcji
Ricky and Nicki for M∙A∙C VIVA GLAM
Prezentowana sława/osobowość
Nicki Minaj/Ricky Martin
Miesiąc/rok wprowadzenia
Luty 2012
Produkt
VIVA GLAM Nicki
Balsam do ust VIVA GLAM

Nazwa kolekcji
Ricky and Nicki for M∙A∙C VIVA GLAM
Prezentowana sława/osobowość
Nicki Minaj/Ricky Martin
Miesiąc/rok wprowadzenia
Wrzesień 2012 (refresh)
Produkt
VIVA GLAM Nicki
Balsam do ust VIVA GLAM





W salonach MAC teraz są dostępne 2 produkty sygnowane przez Ricky Martin i Nicki Minaj – każdy z nich promuje „swój” produkt.

Do wyboru jest:

Pomadka Viva Glam Nicki
- w odcieniu jaskrawym żółtoróżowym (satynowym)
Cena: 79 zł

Balsam do ust w tubce Lip Conditioner Ricky
- bezbarwny, więc również dla panów
Cena: 62 zł




Oraz te produkty dostępne w świątecznym zestawie z kosmetyczką

VIVA GLAM it up

VIVA GLAM TO WYJĄTKOWE POŁĄCZENIE DWÓCH IDEALNIE DO SIEBIE PASUJĄCYCH PRODUKTÓW:

SZMINKI
SYGNOWANEJ PRZEZ NICKI MINAJ
ORAZ
BŁYSZCZYKA PIELĘGNACYJNEGO DO UST SYGNOWANEGO PRZEZ
RICKY MARTIN’A.

UNIKATOWE POŁĄCZENIE TYLKO TERAZ W LIMITOWANEJ EDYCJI WRAZ Z KOSMETYCZKĄ.

PRODUKTY SĄ UWIEŃCZONE AUTOGRAFEM GWIAZD A KAŻDA ZŁOTÓWKA Z ICH SPRZEDAŻY WSPOMAGA
MĘŻCZYZN, KOBIETY ORAZ DZIECI DOTKNIĘTYCH HIV LUB AIDS.


VIVA GLAM IT UP BAG
VIVA GLAM Nicki Lipstick jasny róż z żółtym podcieniem (satin)
VIVA GLAM Ricky Lip Conditioner (przezroczysty)

SUGEROWANA CENA: 179 PLN



Viva Glam It Up z błyszczykiem pielęgnacyjnym Viva Glam Ricky Lip Conditioner oraz szminką Nicki Lipstick.




Każda złotówka z ich sprzedaży jest przeznaczona na fundusz M·A·C AIDS Fund pomagający mężczyznom, kobietom i dzieciom dotkniętym HIV i AIDS na całym Swiecie.

W Polsce z funduszy M·A·C AIDS Fund już od dwóch lat wspieramy organizacje opiekujące się dotkniętymi HIV i AIDS na co przeznaczyliśmy już 140 000 PLN.

W tym roku, 1 grudnia, czek na 100 000 PLN przeznaczymy na wsparcie Społecznego Komitetu ds. AIDS




A od lutego będzie dostępna:




Nicki Minaj, królowa hip-hop i M·A·C VIVA GLAM kontynuuje swoje panowanie!
Kochająca szminki diva powraca, by pokazać smakowite duo: szminkę oraz błyszczyk w nowym, lawendowym odcieniu różu.


Każda złotówka ze sprzedaży tych produktów pomaga kobietom, mężczyznom i dzieciom dotkniętym HIV/AIDS.

Kolekcja ta jest limitowana.

LIPSTICK
VIVA GLAM Nicki 2
pastelowy lawendowy róż (amplified)
Cena 86PLN



LIPGLASS
VIVA GLAM Nicki 2
pastelowy lawendowy róż
Cena 76PLN



SPOŁECZNY KOMITET DO SPRAW AIDS

"W Światowy Dzień AIDS na jednej scenie artystki apelowały do kobiet: „Badajcie się na HIV!”. Okupnik, Mucha, Frycz, Urbaniak, Novika i Natu zagrały i zaśpiewały podczas Nocy Czerwonej Kokardy
1 grudnia 2012r., w Światowy Dzień AIDS, można było usłyszeć wspólny głos artystek, które poprzez swoje zaangażowanie w Noc Czerwonej Kokardy dały wyraz poparcia dla testowania w kierunku HIV, a także poszerzania świadomości społecznej dotyczącej tego problemu.

FOTORELACJA:
http://dl.dropbox.com/u/37945202/NCK-foto.zip

„Z ogromną przyjemnością wsparliśmy w tym roku działania Społecznego Komitetu ds. AIDS, przekazując stowarzyszeniu czek na kwotę 100 tys. złotych, pochodzących ze sprzedaży produktów M•A•C VIVA GLAM w Polsce.

Nie byłoby to możliwe, gdyby nie działający od 1994r. M•A•C AIDS Fund, którego celem jest wspieranie profilaktyki oraz pomoc kobietom, mężczyznom i dzieciom dotkniętym HIV/AIDS na całym świecie. Corocznie 100% dochodu ze sprzedaży pomadek i błyszczyków VIVA GLAM jest przekazywane na walkę z HIV/AIDS. Noc Czerwonej Kokardy odbyła się po raz pierwszy z naszym udziałem, ale mam nadzieję, że w przyszłości dzięki naszej współpracy stanie się jednym z najważniejszych wydarzeń kulturalno- społecznych, poruszających problem HIV/ AIDS” – komentowała Agnieszka Sikora – Marzec, Brand Manager marki M•A•C Cosmetics w Centralnej Europie.

Na scenie warszawskiego klubu BASEN wystąpiły: Tatiana Okupnik, Mika Urbaniak, Kasia „Novika” Nowicka oraz Natalia Przybysz, która zakończyła wieczór niezwykle brawurowym wykonaniem piosenek Janis Joplin. Między popisami wokalnymi artystek można było zobaczyć fragmenty spektaklu „Miss HIV” w wykonaniu Anny Muchy oraz Olgi Frycz. Nad wszystkim sprawował pieczę Maciej Kowalewski, który podjął się wyreżyserowania całego spektaklu.

Z roku na rok na całym świecie coraz więcej osób w Światowy Dzień AIDS przypina sobie do ubrania czerwoną kokardę, symbol solidarności z ludźmi dotkniętymi HIV i AIDS. Niezwykle cieszy fakt, że w tym roku zrobiły to również polskie gwiazdy.

„Jeżeli mogę wesprzeć akcję, która zwróci uwagę na problem HIV to robię to z przyjemnością. Tym bardziej, że moje wsparcie polega na śpiewaniu, a ja to uwielbiam! Już od dawna problem AIDS nie jest kojarzony wyłącznie ze środowiskiem osób homoseksualnych czy przyjmujących narkotyki. Mam nadzieję, że Noc Czerwonej Kokardy „namówi" jak największą liczbę kobiet do testowania się na HIV” –deklarowała Tatiana Okupnik, która bez wahania zgodziła się wziąć udział w koncercie.

W podobnym tonie wypowiadała się Natalia Przybysz: „Postanowiłam wziąć udział w Nocy Czerwonej Kokardy i zaśpiewać, aby w ten sposób zaapelować do kobiet, by badały się na HIV, dbając tym samym o zdrowie swoje i swoich bliskich. Znając swój status serologiczny można uniknąć wielu nieszczęść i w razie konieczności w porę zareagować”.

Jak podaje najnowszy raport UNAIDS w 2011 r. około 2,5 miliona osób zakaziło się HIV, a liczbę osób żyjących z HIV na całym świecie szacuje się obecnie na 34 miliony. W Polsce statystycznie 3 osoby dziennie dowiadują się o zakażeniu. Jednak wielu Polaków uważa, że zakażenie HIV ich nie dotyczy. Tylko jedna na dziesięć osób podejmujących ryzykowne zachowania seksualne przynajmniej raz w życiu wykonała test w kierunku HIV. Tymczasem wiadomo, że wczesne wykrycie zakażenia daje szansę na szybkie rozpoczęcie leczenia, które przyczynia się do przedłużenia życia i poprawy jego jakości.

Dla Kasi „Noviki” Nowickiej, koncert to przede wszystkim idealny sposób, aby trafić z przekazem do szerokiej publiczności: „Noc Czerwonej Kokardy to świetna okazja by przypomnieć Polkom, że HIV istnieje i dotyczy zarówno mężczyzn jak i kobiet. Zgadzam się ze stwierdzeniem, że testowanie na HIV powinno być czymś naturalnym i pozbawionym negatywnych konotacji".

„Jestem ogromnie wdzięczna naszym partnerom, wspólna organizacja tego wyjątkowego koncertu pokazała, że coś w Polsce zaczyna się zmieniać, stajemy się bardziej świadomi i otwarci wobec HIV. Mam nadzieję, że po tej kampanii kobiety zaczną odwiedzać nasze punkty równie chętnie jak mężczyźni - adresy i godziny przyjęć są dostępne na www.projekttest.pl" – podsumowuje Agata Kwiatkowska ze Społecznego Komitetu ds. AIDS, autorka kampanii społecznej Projekt Test.

W specjalnie przygotowanej alei profilaktycznej, za sprawą organizacji pozarządowych, które prezentowały swoje materiały informacyjne i publikacje, można było dowiedzieć się wszystkiego o testowaniu, profilaktyce HIV/ AIDS oraz bezpieczniejszych zachowaniach seksualnych.

Szczegóły na www.facebook.com/projekttest oraz www.projekttest.pl "


Podzielcie waszym zdaniem na ten temat. Czekam na komentarze...