15 listopada 2012

Mac FIX+ mgiełka do twarzy... każdy powinien ją mieć.




Tym razem postanowiłam podzielić się z Wami moja opinia na temat mgiełki
Mac FIX+.

W necie jest ubóstwiana jak i krytykowana.
Ale ja z racji swojego zawodu zawsze takie opinie dzielę na pół.
Bo czasami ludzie kupując produkt nie przeczytają jakie ma właściowści i oczekują zupełnie czegoś innego i potem krytykują.
Ja nie mam problemów zakupowych po prostu weryfikuję swoje oczekiwania i szukam idealnych produktów.
Dlatego nie wypisuję, że coś jest bublem kosmetycznym bo po prostu tego nie kupuję :)
Ale wracając do tematu.

Opis mgiełki przez producenta:

"FIX+ to mgiełka lekkiej, bogatej w minerały wody żródlanej, która dostarcza skórze natychmiastowego nawilżenia, odświeżając ją oraz odżywiając, dzięki zawartym humektantom (składniki o właściwosciach higroskopijnych, mające zdolność do przyłączania cząsteczek wody).

Zawiera ekstrakty botaniczne ( ogórek i rumianek, które mają działanie łagodzące obrzęki na twarzy. Pro-witamina B5 oraz witamina E mają działanie odżywiające Glikol butylenowy zapobiega wysychaniu skóry. Ekstrakt z liści zielonej herbaty oraz kofeina łagodzą podrażnienia.



Stosowanie:

Może być stosowany po oczyszczeniu twarzy, przed nałożeniem kremu nawilżającego w celu wygładzenia skóry i jej natychmiastowego nawilżenia.
Może też być stosowana na makijaż do jego wykończenia i odświeżenia w ciągu dnia.

Fix+ został przetestowany oftalmologicznie, dermatologicznie. Nie powoduje zmian trądzikowych i może być stopowany przez osoby o każdym rodzaju skóry.
Cena 85,00 - 100ml"


Moja opinia:

Spotkałam się z opiniami, że ta mgiełka ma przedłużać trwałość makijażu.
Hmmm.... a ja się pytam a gdzie jest taka informacja w opisie producenta?
Bo nie zauważyłam :)
Ludzie porównują ją do kosmetyków przedłużających makijaż., a to jest zupełnie coś innego.
Ja ją stosuję na różne sposoby, na sobie jak i na klientkach.

Kiedy używam bardziej kryjącego podkładu np. Pro Longwear , spryskuje buzię przez nałożeniem podkładu. Mam skórę suchą i na tej mgiełce podkład idealnie stapia się ze skórą.
Po kilku godzinach nie ma problemu z podkreślonymi suchymi skórkami ani się nie waży na suchych partiach skóry.
Wygląda ślicznie i świeżo.

Do lżejszych podkładów typu Face&Body mgiełką spryskuję makijaż, uzyskuje piękne świetliste wykończenie skóry.
Dodatkowo mgiełka stapia pięknie makijaż.

Mgiełka ma śliczny zapach świetnie nawilża skórę.
Dla klientek ze skóra mieszana i tłusta używam tej mgiełki zamiast kremu nawilżającego.

Świetnie sprawdza się również do intensyfikowania cieni. Wystarczy nałożyć cień na pędzelek i delikatnie go spryskać i zaaplikować produkt na powiekę.
Nie proponuje spryskiwać najpierw pędzelka a potem aplikować mokrym na cień, bo zbrylimy cienie.

Dodam, że produkt jest bardzo wydajny.

I proszę pamiętać to nie jest spray utrwalający makijaż!
Produkt jest boski , polecam każdemu :)

Jeżeli stosujecie ten produkt podzielcie się swoimi opiniami, chętnie odpowiem na dodatkowe pytania.



3 komentarze:

  1. Uwielbiam ta mgiełke szczególnie przed nakladaniem mocno kryjacego podkładu jak shiseido sun protection;) ale jest świetny jako tomik rownież ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasno i na temat :) Podoba mi się jak sposób w jaki opisałaś zastosowanie oraz funkcje tej mgiełki. Sama planuję w końcu zakup wersji podróżnej i pewnie skrobnę coś w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Z miłą chęcią odwiedzę również WAS :)