29 stycznia 2014

Co zrobić aby wyglądać świeżo i promiennie? Makijaż poranny w 5 minut krok po kroku oraz moje ulubione kosmetyki.




W dzisiejszym poście podzielę się z Wami jak zrobić rano makijaż w tzw. 5 minut aby wyglądać świeżo i promiennie.

Na lekcjach makijażu regularnie słyszę od moich klientek "a ile czasu zajmie mi zrobienie tego makijażu"?
Każda Pani ma rano mało czasu, czy to śpieszy się do pracy czy jest to młoda mama, która ma wyliczoną każda minutę.
Nie chcemy rezygnować z makijażu a pomalowanie samych rzęs nas nie satysfakcjonuje.

Dla mnie w makijażu jest ważna jedna zasada- ukrywamy niedoskonałości a podkreślamy atuty.

Najważniejsza jest świeża promienna skóra twarzy, ukryte niedoskonałości pod oczami.
To już połowa sukcesu :)

Drugą połową sukcesu jest róż - świeży, odmładzający, promienny.

To jest nasza magiczna broń :)

Kiedy rano nie mam czasu nie bawię się w modelowanie oka, aczkolwiek nie zostawiam powieki całkowicie saute, czy tylko z tuszem na rzęsach bo to stanowczo za mało.
Mam sprawdzony zestaw jak szybko i efektownie podkreślić oko.

Ale po kolei...

TWARZ:


Ostatnio pisałam Wam dwa posty o podkładach.

http://wizazystkawarszawa-makijazslubny.blogspot.com/2013/11/jasny-kolor-podkadu-dla-polek-wedug.html

http://wizazystkawarszawa-makijazslubny.blogspot.com/2014/01/co-zrobic-kiedy-mamy-za-ciemny-podkad.html

W ostatnim poście zachwycałam się produktem do rozjaśnienia podkładu.
Używam go regularnie z różnymi podkładami (nie tylko z MACowymi) i jestem zachwycona.
Aby moja twarz wyglądała świeżo i promiennie wybieram lżejszy podkład o właściwościach rozświetlajacych.
Teraz używam min. Givenchy Photo' Perfexion Mam kolor 4 Perfect Vanilla który jest teraz w zimie dla mnie troszkę za ciemny, więc rozjaśniam go dodając dwie krople białego podkładu MAC Face&Body.

Pod oczy preferuje lekkie rozświetlające korektory.
Używam regularnie MAC Select Cache Cernes w kolorze NC15.
Choć ostatnio zdradziłam go ;) z korektorem Loreala z którego byłam bardzo zadowolona.
Napiszę Wam o nim w denku w najbliższych dniach.

Do przypudrowania buziaka mój ulubiony puder sypki Chanel Poudre numer 20.

Na koniec muskam twarz magicznymi kuleczkami Guerlain Meteorites. Mam kolorek 01.
Dają cudowny efekt!!!!

Na policzki wybieram róż ożywiający aby nadać twarzy świeżość i promienność.
To jest must have w makijażu!!!.
Najczęściej wybieram mój ulubiony kolor MAC Rose Oqutlok. Ewentualnie MAC Launch Away (limitwana edycja)
MAC ma zresztą sporo takich ożywiających kolorów w swojej kolekcji.


OKO:



W porannym makijażu poświęcam mniej czasu na modelowanie oka niż mam w zwyczaju kiedy mam więcej czasu.
Poranny makijaż aby wyglądał świeżo i lekko używam wtedy kolorów neutralnych, beży brązów.

Jako bazy używam moich ulubionych cieni w kremie MAC Paint Pot. Ulubione poranne kolory to Camel Coat lub Bare Study.
Cieniuję oko najczęściej paletką MAC z neutralnymi kolorkami.
Moje ulubione to: matowy Brule, rozświetlające Naked Lunch i klasyka MACa Satin Taupe.

Zamiast eyelinera używam czekoladowej kredki MAC Coffee.
Rzęsy maluję tuszem podkręcająco-wydłużającym aby otworzyć oko.
Na linii wodnej bardzo lubię cielistą kredkę MAX FACTOR numer 090 (nie załapała se na zdjęciu)

Ponieważ jestem blondziakiem to brewki delikatnie przyciemniam kredeczką Catrice w przepięknym kolorze 020.
Cena to jedyne 10,00


USTA:


Tutaj królują dwa moje ulubione błyszczyki MACA Lipglass Liqid Passion oraz Orange. Obydwa pochodzą z limitowanych edycji.
Lubie również MACowe pomadki w naturalnch kolorkach.
Pisałam o nich poniżej:

http://wizazystkawarszawa-makijazslubny.blogspot.com/2012/10/mac-nudowe-pomadeczki.html


A jakie są Wasze ulubione kosmetyki do porannego makijażu?

20 komentarzy:

  1. Nie rozstaje sie z paletka urban decay2 i korektorem healhy mix bourjois.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletke UD ostatnio sprzedałam, bo jednak u mnie nr.1 to cienie MAC i bidulka sobie leżała. A korektor Bourjois chętnie bym przetestowała.

      Usuń
    2. Z mac mam dwa pigmenty- vanilla i bloodline. I nic wiecej. Mocno zastanawiam sie nad pedzelkiem 217 , ale nie wiem czy mi potrzebny bo mam zestaw pedzli ben nye.
      Z kolei ja chyba puszcze w swiat palety cieni i korektorow ben nye, bo sa zbyt profesjonalne na moje potrzeby. Pojawiaj sie czesciej- Twoje spostrzezenia nt marek i produktow sa bardzo cenne dla takich laikow jak ja:-)

      Usuń
    3. Dziękuję za miłe słowa, postaram się już częsciej pisać tak jak to było wcześniej.
      O marce Ben nye słyszałam, nawet zastanawiałam się nad zakupem bananowego sypańca.
      217 to must have :)
      A pigment vanilla i naked to moje ulubione :)

      Usuń
  2. Brule, Naked Lunch i Satin Taupe to także moje ulubione odcienie :) Niestety taki makijaż zajmuje mi powyżej 5 minut i ostatnio skupiam się głównie na ładnej cerze i mocnych ustach, a z cieni rezygnuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta tez lubię mocniej podkreślić. Wtedy powieka make up no make up plus delikatna kreseczka eyelinerem :)

      Usuń
  3. Chciałabym wypróbować kuleczkami Guerlain Meteorites. Może będzie mi to kiedyś dane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie :) Ja do swoich podchodziłąm jak pies do jeza. Kiedyś je kupiłąm, potem sprzedałam bo były za bardzo brokatowe. Pote zmienili opakowanie na blaszaną puszkę i jakby było tez mniej drobinek. Kupiłam, pomalowałam se kilka razy i leżały.Az w końcu powróciłąm do nich i używam codziennie :)

      Usuń
  4. hmm, czyżbym tylko ja była taka zwieszona żeby codziennie poświęcać makijażowi godzinę ? :) nawet jakbym miała wstac o 4 czy 5 to i tak wstanę i zrobie pełny makeup :) ostatnio odkryłam na nowo satin taupe- idealny jest do szybkiego smoky- nakładam go na wsześniej roztarą kredke Coffee, rozświetlam kącik i łuk brwiowy, podkręcam rzęsy i nakładam maskarę i voila :) makijaż oka gotowy. do brwi używam Aqua Brow, na ryjek revlon colorstay, korektor collection, róż macowy albo UD puder z inglota i jest gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twardzielka z ciebie ;) Ja kiedyś tez wstawałąm wcześniej i robiłam pełny makeup ale im człowiek starszy tym wygodniejszy ;)
      Szybkie makijaże to jest priorytet dla moich klientek, wiec i ja zaczęłam z nimi kombinowac i wymyślać rózne szybkie warianty:)

      Usuń
  5. Z bronzera, rozswietlacza, meteorytow czy podkreslonych brwi nie moglabym zrezygnowac...;) Wole zaoszczedzic czas dzieki cieniom w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robię podobny makijąż, no moze na tych samych zasadach, ale mnie zajmuje duzo więcej czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile Tobie zajmuje czasu? Ja dostaję speeda jak mam wyjść gdzieś z mezem, bo zawsze jestem spóżniona i wtedy maluje się w ekspresie, mam wrazenie że w minute ;)

      Usuń
  7. absolutnie piękny ten Twój arsenał! :)
    ja gdy się spieszę, to szybciutko lekki podkład, puder (prasowany!), obowiązkowo brwi cieniem podkreślam, rzęsy tuszem (na powieki nie mam czasu, rzęsy robić muszą całą robotę ;)), koniecznie kontur bronzerem i brązawkowy róż.. 5 minut i jestem gotowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przy Twoich mega rzęsiskach nie dziwię się że cien już nie jest potrzebny :)

      Usuń
  8. Jeśli już naprawdę absolutnie nie mam czasu to używam podkładu - ostatnio Bourjois Healthy Mix, korektora pod oczy - również Bourjois Healthy Mix, tuszu do rzęs - Clinique i różu Sleek Rose Gold - to jest taka moja podstawa, bez której raczej nie wyjdę z domu, bo już dawno przekroczyłam 30-tkę no więc trzeba się jakoś ratować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny zbiór też mam kuleczki Guerlaina, ale odcień 03. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z Guerlaina 03 ale z pryzm prasowanch. Niestety już ich nie można dostać w sprzedaż bo zostały wycofane :(

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Z miłą chęcią odwiedzę również WAS :)