29 listopada 2012

MAC owe pędzelaski, czyli niezbednik do wykonania makijażu.

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moje pędzle z Maca.
W swojej kolekcji posiadam 7 pędzli Mac, w tym dwa pierwsze do różu nr.116 i do podkładu 187 mam już 5 lat!!!
Pędzle Mac nigdy nie występują w zestawach (chyba, że są to limitowane kolekcje) i wtedy pędzelki są w wersji mini.
Pędzle kupujemy pojedyńczo i sami dobieramy je indywidualnie do wielkości buziaka i kształtu oka.

Pędzle powinny być najlepszej jakości, dobrze wykonane ponieważ służą nam na lata i dzięki nim makijaż będzie przyjemnością.

Najlepiej zainwestować w profesjonalne pędzle. Ponieważ jest to jednorazowy wydatek a pędzle służą nam na lata.



Moje pędzle z Maca:

188, 187, 130, 109, 116, 194, 239.




Duo Fibre

od lewej:

-188 ( ja mam w wesji SH małej) mniejszy brat pędzla 187. Mniejsza objętośc włosia.
Ja tego pędzelka używam do kremowego różu i kremowego rozświetlacza.
Cena 165,00

-187 do podkładu tzw.skunksik biało-czarny :) Duży,wykonany z natiralnego włosia (czarne) i syntetycznego(białe) Uwielbiam go!!! Używam do wszystkich podkładów wodnych, tłuszczowych oraz do pudru mineralnego.
Cena 205,00

-130 duo fibre mały. Krótkie zbite włosie. Używam do róży w kamieniu i rozświetlaczy mineralnych. Czasami pudru mineralnego.
Cena 170,00







Pędzle do brązera i różu:

-109 mały, bardzo precyzyjny. Używam do modelowania twarzy brązerem.
Cena 155,00

-116 mój ukochany pędzel do różu. Czasami używam do też do brązera.
Cena 155,00






Pędzel do korektora:

-194 syntetyczne włosie. Mały precyzyjny, idealny pod oczy jak i na niedoskonałości.
Cena 105,00


Pędzel do cieni:

-239 mały płaski "koci języczek" białe włosie. Idealny na część ruchoma powieki, w wewnętrzny kącki, na dolną linię oka.
Cena 110,00





Do czyszczenia pędzli używam płynu Maca.
Butelka 235ml kosztuje 49,00


A Wy które macie pędzle? Na któreś macie ochotę?
Ja chciałabym jeszcze dokupić 3 pędzelki do oczu min: 217 do blendowania :)

Wszystkie pędzle dostępne na stronie Mac
http://www.maccosmetics.com/index.tmpl

Jeżeli macie pytania odnośnie cen innych pędzli Mac proszę pisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Z miłą chęcią odwiedzę również WAS :)