18 grudnia 2012

MAC - IN EXTREME DIMENSION LASH. Nowy tusz z mega szczoteczką!

Już w styczniu wchodzi do stałej oferty nowy tusz z MAC.


IN EXTREME DIMENSION LASH





Tam, gdzie kończy się trzeci wymiar, zaczyna się Extreme Dimension,
zaś rzęsy nabierają grubości, struktury i mocy.

W tym nowoczesnym tuszu M·A·C wprowadza innowacyjną, lekką, ‘puszystą’ formułę która nasyca rzęsy od nasady, aż po końcówki,
nadając im objętości, podkręcając i wydłużające je, jednocześnie odżywiając je aby były miękkie i elastyczne.

Rezultatem są rozdzielone i podkreślone rzęsy, zaś tusz ich nie skleja, nie kruszy się i nie maże.

Głęboki odcień Black Extreme nadaje intensywności kolorowi.




IN EXTREME DIMENSION LASH
Black Extreme
95 PLN

Ja już nie mogę się doczekać tego tuszu.
Uwielbiam silikonowe szczotki a ta wygląda genialnie. Mam 2 swoje ulubione tusze z MAC, mam nadzieję że ten będzie trzeci :)
A jak Wam si podoba?

2 komentarze:

  1. mi się w nim nie podoba opakowanie.. bardzo przypomina mi te podróbkowe tusze z allegro i ebaya :/ trochę MAC przedobrzył :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka była moja pierwsza myśl. A podróbkowicze z allegro będą się cieszyć :(

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Z miłą chęcią odwiedzę również WAS :)