28 grudnia 2012

MAC - owe pyszności z Berlina. Pędzelek 217, 2 bronzery, 2 rozświetlacze

Wczoraj odebrałam moje MACzki które przyjechały do mnie z Berlina.
Zdecydowałam się na 4 produkty PRO, których niestety nie ma w Polsce oraz pędzelek -kultowy 217.





Dzisiaj pokażę Wam tylko co kupiłam a szczegółowy opis- porównanie w kolejnym poście.
Zdecydowałam się na 2 matowe bronzery do modelowania twarzy w kolorach
SCULPT (jaśniejszy,ciepły) i SHADOWY (ciemniejszy, chłodny).


Wybrałam również 2 rozświetlacze EMPHASIZE (biała satyna) i LIGHTSWEEP (morelowy, satyna)



Są to wkłady do palety, mają po 6g, kosztowały 20 euro za sztukę.


Zdecydowałam się również na kultowy pędzelek MAC 217 do blendowania.
Choć podobno świetnie nadaje się do nakładania korektora oraz kremowych cieni.
Mam 2 inne podobne białe pędzelki z Hakuro i Maestro, więc postaram się zrobic porównanie jak go po testuję.
Pędzelek kosztował 25 euro.



Jakich produktów używacie do modelowania i rozświetlania twarzy?
Używałyście produktów MAC PRO?
Zapraszam do komentowania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Z miłą chęcią odwiedzę również WAS :)