22 stycznia 2013

Haul: MAC pędzle, podkład Studio fix, nowy tusz i róż. kolekcja Après Chic.

Kolejna część moich zakupów :)
Tym razem moja ukochana marka MAC :)
Skusiłam się na 2 nowe rzeczy, 1 z ostatniej kolekcji Après Chic.

O całej kolekcji Après Chic pisałam tutaj:
http://wizazystkawarszawa-makijazslubny.blogspot.com/2012/12/jak-zaczac-nowy-rok-i-wygladac.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FqkOFe+%28makija%C5%BC+%C5%9Blubny+warszawa%29

Drugą rzeczą jest nowy tusz, który wchodzi do stałej oferty.
Szerzej pisałam o nim tutaj:
http://wizazystkawarszawa-makijazslubny.blogspot.com/2012/12/mac-in-extreme-dimension-lash-nowy-tusz.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FqkOFe+%28makija%C5%BC+%C5%9Blubny+warszawa%29


W moim kuferku pojawił się również podkład Studio Fix, z myślą o makijażach klientek, pędzel do pudru 129 oraz zauroczyłam się pędzelkami z limitowanej letniej edycji z 2012.
Niestety pędzelki z limitowanej edycji nie były dostępne w Polsce :(






Używałam już pędzelków i jak na limitowaną edycję jestem zadowolona z jakości.
Tusz i róż również był testowany ale z szerszą recenzją wstrzymam się jeszcze, choć mogę powiedzieć że tusz daje niesamowity efekt :)

Zestaw 5 pędzelków pochodzi z limitowanej edycji która powstała we współpracy z Julie Verhoeven - artystki i projektantki mody współpracującej m.in. z domem mody Louis Vuitton.

W skład zestawu wchodzą pędzle:

- 227SE -puder
- 129SE -róż, bronzer
- 266SE -eyeliner
-219SE -do rozcierania kresek, cienia
-224SE -cieniowanie

W zestawie dołączone jest stylowe etui na pędzle, pięknie wykończone, z grafiką zaprojektowaną przez wspomnianą artystkę.

6 komentarzy:

  1. mega zakupy :) pokazuj róż szybko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię makijaż i odrazu pokarzę róż i tusz :)
      Teraz jeszcze testuje z MAC podkład Matchmaster 1.0

      Usuń
  2. jaka jest cena tego zestawu pędzli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapłaciłam ok.240,00
      Tylko była to limitowana edycja.

      Usuń
    2. Spoko cena jak ma taka ilośc pędzli:)
      Kasiu, cudowne zakupy zrobiłas:)

      Usuń
    3. Urzekło mnie piękne etui do tych pędzli.
      240,00 za 5 pędzelków ( wersja SH czyli mniejsze)to dobra cena. Tym bardziej, że są z dobrej jakości włosia.

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Z miłą chęcią odwiedzę również WAS :)