25 marca 2013

Czym i jak czyścić pędzle? Tylko płyn MAC Brush Cleanser

Inwestujemy w bardzo ważne narzędzia do makijażu, czyli pędzle.
Chcemy aby służyły nam jak najdłużej.
I tu nasuwa się pytanie, jak je czyścić?
Choć nie wszystkim się je nasuwa, bo przez 9 lat swojej pracy spotkałam się ze sporym zdziwieniem
"to pędzle się czyści?"
Tak, tak czyści :)
Bo kiedy ich nie czyścimy są siedliskiem bakterii (pot,kurz,brud,łój,resztki kosmetyków)
które aplikujemy na twarz i nanosimy na kosmetyk.
Ja podczas pracy pędzle dezynfekuje po każdej klientce.
Te do podkładu dodatkowo piorę.
Przetestowałam wiele płynów min.Kryolan, Make Up For Ever, Barbara Hofman.
Ale od lat regularnie kupuje tylko i wyłącznie MAC Brush Cleanser.






Skład: Water\Aqua\Eau, Alcohol Denat., Sodium Trideceth Sulfate, Disodium Lauroamphodiacetate, Hydrolyzed Wheat Protein, Hexylene Glycol, Cetrimonium Chloride, Triclosan, Isopropyl Alcohol, Blue 1 (CI 42090), Red 33 (CI 17200).


Lubię go przede wszystkim za to że dwa psiknięcia wystarczą aby wyczyścić pędzelek np.biały 217 MAC kiedy pracuje ciemnym cieniem.
Jest bardzo wydajny butla 235ml wystarcza mi na 3mce.
Kosztuje 51,00
Gdzie przynajmniej codziennie i czasami nawet 2 razy dziennie czyszczę komplet pędzli po klientkach na lekcjach makijażu.
Najważniejsze dla mnie jest że płyn czyści pędzle szybko i nie uszkadza naturalnego włosia.
Bo sporo inwestuje w pędzle i chciałabym aby służyły jak najdłużej.
Jeżeli o nie dbamy to posłużą nam nawet 9 lat, bo ja mam takie pędzle i są ok.


JAK CZYŚCIĆ:

Do płynu MAC dołożyłam rozpylacz ( akurat miałam z płynu Mufe) ale można go dokupić wydaje mi sie w salonie lub przełożyć z innego produktu.
Ewentualnie można kupić puste pojemniczki w drogerii, na wyjazd,do samolotu.
Ja takie kupiłam bodajże w Rossmannie i przelać płyn do pojemnika z atomizerem.

Pędzle do podkładu piorę w letniej wodzie w PŁYNIE DO HIGIENY INTYMNEJ :)
świetnie się czyszczą :)



Na dole zamknięcie takie jakie kupujemy w salonie a na górze dołożony dozownik.

A Wy jak i czym czyścicie swoje pędzle?

Ps.przepraszam za odwrócone zdjęcia ale nie wiem jak mam je postawić do pionu bo wgrywam i mam zapisane na kompie w pionie :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Z miłą chęcią odwiedzę również WAS :)