9 października 2013

WIBO- WOW Sand Effect - matowy manicure piaskowy. BOSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Az wstyd się przyznać ale jest to mój pierwszy lakier piaskowy.
Jestem nim oczarowana :)
Widziałam u dziewczyn na blogach coś podobnego, ale bardziej przypominało mi to takie kuleczki- a taki efekt nie za bardzo mi się podoba.
Do codziennego manicure nie bubie, żadnych brokatów, drobin.
Lubię maty, satyny, ewentualnie mikroskopijne drobinki.


A teraz o lakierze.
Czytałam u dziewczyn na blogach o lakierach Wibo, że są fajne i w dobrej cenie.
Będąc dzisiaj rano w Rossmannie podeszłam do tej szafy.
Zaciekawił mnie opis "efekt matowego piasku"
Nie było w szafie próbnika.
Więc kupiłam w ciemno ten lakier. Wybrałam na początek klasyczny beż.
Choć korciły mnie jeszcze...
Zastanawiałam się jak coś co ma gładką konsystencję i na pierwszy rzut oka nie widać w nim drobinek, grudek może mieć wykończenie piaskowe.
Ale widzę, że tak samo jak w makijażu w manicure zdarzają się cuda ;)

Opis producenta:
"WOW Sand Effect
matowy manicure piaskowy

-hit tego sezonu!

-klasyczne kolory o nietypowej teksturze

-lakier długo utrzymuje się na płytce paznokcia


Wow Sand Effect to lakier, który po wyschnięciu utworzy piaskową strukturę na powierzchni paznokci, dzięki temu możesz cieszyć się piaskowym manicure w stonowanej jesiennej kolorystyce.

Na pazurkach są dwie warstwy. Dla mnie lakier na paznokciach wygląda bosko. Nakłąda się gładką powierzchnia a jak wysycha to robi się piaskowy. Powierzchnia jest lekko chropowata ale nie zaciaga np.rajstop. nie wiem jak będzie się trzymał bo pomalowałam dziś rano.
Cena jest mega- 6,95!!! Za 8,5ml

WIBO- WOW Sand Effect - matowy manicure piaskowy nr.2
Zdjęcie bez lampy.

Z lampą.


Powiem Wam, że właśnie wróciłam, ze spaceru z psem i kupiłam w Rosku jeszcze 3 te lakierki :)

Jak podoba się Wam efekt?
Jakie jeszcze firmy maja takie lakiery?


ZAPRASZAM NA ROZDANIE - BOBBI BROWN, MAX FACTOR 18.09-18.10 2013

http://wizazystkawarszawa-makijazslubny.blogspot.com/2013/09/rozdanie-na-poprawe-nastroju-do.html

33 komentarze:

  1. rzeczywiście, cudny jest ten piasek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nim zachwycona :) Jest subtelny, delikatny idealny do dziennego manicure :)

      Usuń
  2. Ślicznie wygląda. Podobają mi się te piaski z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nimi zauroczyłam. Jak mogłam tyle czekać z zakupem :) Ale zawsze piaski kojarzyły mi sie z mega błyszczeniem :(

      Usuń
  3. Bardzo ładny jest :) Mam z tej serii nr 4 i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie znoszę piasków :( nie podoba mi się ten efekt. kompletnie do mnie nie trafia.
    może się skusisz na projekt? ;) zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie podobają się na co dzień takie piaski mega błyszczące. Ale ten mnie zauroczył. Zachęcam do zakupu, może zmienisz zdanie :)
      Chętnie bym się skusiła, na projekt, tylko nie mam dobrego sprzętu do robienia zdjęć :(

      Usuń
  5. śliczny jest! maja te piaski wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest jak dla mnie mega i spełnia wszystkie moje oczekiwania :) Subtelny, delikatny a zarazem coś innego niz zwykły lakier. I to boskie matowe wykończenie :)

      Usuń
  6. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿
    Slicznie wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor mi się podoba ,ale wykończenie to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jak ja uwielbiam wibo!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maruś czemu usunełaś? Może byc pod jednym postem kilka Twoich komentarzy, bardzo je lubię czytac :)

      Usuń
  9. chyba jednak zostanę przy tych drobinkowych piaskach wibo :) ten średnio mi się podoba również ze względu na kolor.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihhihi... dla każdego coś dobrego :) Ja znowu wole do codziennej opcji coś spokojnego i nie świecącego, ale na wieczór mogę poszaleć :)

      Usuń
  10. Kolorek jest przyjemny ale nie przepadam za piaskami

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham piaski :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj chyba będę musisała go poszukać, super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę dokupić resztę kolorów :) Wczoraj kupiłam 3 kolejne ale chcę wszystkie :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Z miłą chęcią odwiedzę również WAS :)