2 października 2012

Lounge Magazyn - mój makijaż na okładce

Postanowiłam trochę się pochwalić na blogu :-) W lipcu odbyła się sesja zdjęciowa w Akademii Makijażu Mokotowska. Mieliśmy zaproponować po 2 makijaże - klasyczne beauty i "pojechany" Zdjęcia robił Bartek Sejwa. Makijaże były robione w sobotę i niedzielę. Ja ze względu , że mam sezon ślubny mogłam tylko w niedzielę. Więc jednego dnia zrobiłam dwa makijaże. Moją modelką była śliczna Paulina Ploch. Na koniec dnia myślałam, że padnę ze zmęczenia ale byłam zadowolona z efektu pracy. We wrześniu otrzymałam informację, że moje 2 makijaże ukażą się w magazynie Lounge Magazyn a jeden będzie na okładce Kraków - Katowice. Bardzo miło, biorąc pod uwagę, że robiłam 2 makijaże jednego dnia i zostały wybrane aż 2 moje makijaże spośród wielu innych i jeden na okładkę :-) Poniżej wrzucam makijaże które ukazały się w magazynie.
MAKE UP: KATARZYNA PIETRUSZKA FOTO: BARTEK SEJWA MODEL: PAULINA PLOCH
Okładka Kraków- Katowice MAKE UP: KATARZYNA PIETRUSZKA FOTO: BARTEK SEJWA MODEL: PAULINA PLOCH
KE UP: KATARZYNA PIETRUSZKA FOTO: BARTEK SEJWA MODEL: PAULINA PLOCH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Z miłą chęcią odwiedzę również WAS :)