25 października 2012

MAC - kolekcje świąteczne BOSKIE!!!! cz.1 FABULOUSNESS




Kiedy zobaczyłam po raz pierwszy co MAC zaplanował na okres świąteczny dostałam oczopląsu... ;))))

Kilka razy przeglądałam ofertę i nie mogłam ogarnąć, że będzie tyle cudów.
Pierwsza myśl, chcę wszystko :)
Kolekcję przejrzałam już chyba ze sto razy i nadal chcę wszystko :)
AŻ się boję 2 listopada i wizyty w salonie MAC.
Przypominam, że kolekcja jest limitowana, kto pierwszy ten lepszy :)
W tamtym roku zastanawiałam się za długo i kilku rzeczy które chciałam nie kupiłam :(

Ale do rzeczy. Żebyście nie dostały oczoplasu jak ja postanowiłam podzielić tą kolekcję na części.
Do 2 listopada został tydzień, więc codziennie będę Wam opisywać kolekcje krok po kroku.

Najpierw HOLIDAY 2012.
Wchodzi tutaj 8 lini z różnymi cudami

-FABULOUSNESS 179,00
-ALL FOR GLAMOUR FACE KIT 225,00
-ALL FOR GLAMOUR TOUCH UP KIT 225,00
-LIP LOOK BAG 150,00
-EYE LOOK BAG 225,00
-PERFECTLY PLUSH BRUSH KIT 225,00
-DIVINE DESIRE 250,00
-GUILTY PASSIONS 140,00

-M·A·C Viva Glam
oraz
-HANGING TRAVEL BAG 150,00

xxx



FABULOUSNESS CZYLI Z KLASĄ I STYLEM POD KAŻDYM WZGLĘDEM.
SZYKOWNE CIENIE DO POWIEK W ODSŁONIE
PIĘCIU DOSKONALE DOPASOWANYCH DO SIEBIE KOLORÓW
TWORZĄ MIESZANKĘ DELIKATNEGO SZYKU Z
WYRAZISTĄ ELEGANCJĄ.

MASZ DO WYBORU TRZY MOŻLIWOŚCI:
1) NEUTRAL EYES,
2) WARM EYES,
3) SMOKY EYES.

EFEKT TEN UZYSKASZ DZIĘKI FORMULE PIGMENTÓW MAC ZAWARTYCH W PRODUKTACH
A CO ZA TYM IDZIE
UNIKATOWEJ INTENSYWNOŚĆI KOLORÓW.
TWOJE OKO NABIERZE BLASKU, UROKU I CZARU.
WSZYSTKO
ZAPAKOWANE W SATYNĘ Z OBŁĘDNĄ KOKARDĄ ORAZ LUSTERKIEM.


FABULOUSNESS / NEUTRAL EYES

Brun ciemny brąz (satin)
Blonde Mink mroźna szarość (lustre)
Enviable mięta z perłą (veluxe pearl)
Smut czerń z czerwienią (velvet)
Magical Mist ciemnoszary metalik (lustre)

SUGEROWANA CENA : 179 PLN

FABULOUSNESS / WARM EYES

Glamour Light zmrożony beż (satin)
Sketch burgund z lśniącą czerwienią (velvet)
Honesty grafitowy brąz (lustre)
Cognac mroźny złoty brąz(frost)
Retrospeck blond (lustre)

SUGEROWANA CENA : 179 PLN

FABULOUSNESS / SMOKY EYES

Spellcaster matowy bakłażan (matte)
Taupeless lawendowy róż (lustre)
Black Slip soczysta śliwka z perłą (veluxe pearl)
Satin Taupe ciemnoszara satyna (frost)
Love Spice blado-perłowy róż (frost)
SUGEROWANA CENA: 179 PLN


Jutro 2 cześć kolekcji.
Tym razem_
-ALL FOR GLAMOUR FACE KIT
-ALL FOR GLAMOUR TOUCH UP KIT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Z miłą chęcią odwiedzę również WAS :)