27 lutego 2013

MAC SZMINKA MINERALIZE RICH LIPSTICK Nowość!

W marcu wchodzą kolejne nowości do stałej oferty.
Będzie to nowa pomadka i udoskonalony podkład mineralny.
Jestem bardzo ciekawa tych produktów.
W tym poście przedstawiam Wam pomadkę...



SZMINKA MINERALIZE RICH LIPSTICK


Romans M·A·C’a z ustami doprowadził do stworzenia nowego mistrzowskiego dzieła M·A·C.
Przedstawiamy szminkę Mineralize Rich Lipstick –
Jest większa nie tylko w wielkości, ale też we właściwościach obficie darząc usta bogatą, odżywczą, nawilżającą formułą.
Genialna formuła wzbogacona kompleksem mineralnych składników nawilżających dającym ustom długotrwałe uczucie odżywienia i nawilżenia.
Fantastyczna mnogość kolorów lekko rozprowadzających się na ustach przyciągnie uwagę ich blaskiem.


Style Surge koralowo-kremowa


Luxe Naturale beżowo-kremowa


Posh Tone ciepły cielisty


Splurge śliwkowy


Lady At Play mandarynkowy


Lush Life ciemna śliwka


Dreaminess zimny róż


All Out Gorgeous głęboka, ciepła czerwień


Everyday Diva strażacka czerwień


Elegant Accent ciepły róż


Utterly Delicious jasny koral


Divine Choice chłodny róż

Sugerowana cena detaliczna 106PLN

Które kolorki wpadły Wam w oko ;)




5 komentarzy:

  1. opis brzmi swietnie, lubie nawilzajace szminki! mnie zainteresowaly kolorki: divine choice i style surge :) byc moze kupie na wiosne :D a Tobie ktore wpadly w oko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zakochana w pomadkach MACowych :)
      Wpadło kilka:
      Style Surge koralowo-kremowa tak jak i Tobie
      Luxe Naturale beżowo-kremowa
      Posh Tone ciepły cielisty
      Ale w pierwszej kolejności zobaczę
      Lady At Play mandarynkowy :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać aby je po testować :)Kiedyś używałam tylko błyszczyków a pomadki były traktowane po macoszemu :( Ale odkąd poznałam pomadki MAC- uwielbiam je :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz.
Z miłą chęcią odwiedzę również WAS :)